Crescita è Tendenze di u Mercatu di Carbide di Siliciu Ultra Alta Purezza

New York, 23 di Dicembre, 2020 (GLOBE NEWSWIRE) - Reportlinker.com annuncia a liberazione di u rapportu "Dimensione di u Mercatu di Carbide di Silicone Ultra Alta Purezza, Rapportu di Analisi di Sparte & Tendenze Per Applicazione, Per Regione è Previsioni per Segmentu, 2020 - 2027"

A dimensione di u mercatu globale di carburu di silicuu di alta purezza hè prevista per ghjunghje à USD 79,0 milioni da 2027. Hè prevista per espansione à un CAGR di 14,8% da 2020 à 2027. A penetrazione crescente di i veiculi elettrichi è a crescita di u settore di l'energia rinnovabile sò prughjettatu di furnisce opportunità di crescita à i venditori di u mercatu.

L'alimentazione elettrica è l'invertitori fotovoltaici sò à mezu à l'ampie zone di applicazione di i semiconduttori in carburu di silicuu (SiC). Inoltre, l'elettronica di putenza SiC hè aduttata in i prudutti di ricarica di i veiculi elettrichi, in l'infrastrutture di l'energia eolica è in i mutori industriali.

Cusì, a dumanda di veiculi elettrichi hè stimata à stimulà a crescita di i semiconduttori in carburu di silicuu di ultra alta purezza. L'utilizazione crescente di fonti rinnovabili di energia per a generazione di energia in u globu hè prevista per guidà u mercatu per i semiconduttori di energia SiC.

U sviluppu di e tecnulugie emergenti, cum'è l'informatica quantica, l'intelligenza artificiale è a tecnulugia 5G, hè ancu previstu per furnisce nuove opportunità per i venditori di u mercatu. A penetrazione crescente di queste tecnulugie, in particulare in i Stati Uniti, hè prubabile di restà un fattore chjave chì contribuisce à a crescita di u mercatu. E cumpagnie in i Stati Uniti anu investitu grandi somme in queste tecnulugie, avendu dunque un impattu pusitivu annantu à u sviluppu di semiconduttori richiesti per l'intelligenza artificiale, i supercomputer è i centri di dati. Per esempiu, l'investimenti in R&D in l'industria di i semiconduttori di i Stati Uniti sò aumentati à un CAGR di 6,6% da u 1999 à u 2019. In i Stati Uniti, l'investimenti in R&D per u 2019 sò stati USD 39,8 miliardi, chì era intornu à u 17% di e so vendite, u più altu di tutti i paesi.

A dumanda crescente di diodi emittenti di luce (LED) hè un altru fattore chjave prughjettatu per alimentà a crescita di u mercatu in i prossimi anni. U carburu di silicuu di alta purezza hè adupratu per eliminà l'impurità in i LED.

U mercatu di l'illuminazione LED hè previstu di registrà un ritmu di crescita di 13,4% da u 2020 à u 2027 per via di a calata di i prezzi, rigulamenti rigulamenti ligati à e tecnulugie di illuminazione, è sforzi fatti da vari guverni in direzzione di u sviluppu durevule.

E cumpagnie in Corea di Sud sò impegnate in u sviluppu di a tecnulugia di u carburu di siliziu, chì si prevede di rimanere un fattore determinante chjave à longu andà. Per esempiu, POSCO, unu di i principali produttori d'acciaiu in u globu, hà investitu 10 anni in u sviluppu di SiC monocristallinu.

In questu prughjettu, POSCO travaglia à u sviluppu di a tecnulugia di substratu SiC di 150 mm è 100 mm, chì hè vicinu à a cummercializazione. Un altru fabbricante SK Corporation (SKC) hè prubabile di cummercializà wafer di SiC di 150 mm.

Punti culminanti di u Mercatu di Carbide di Siliziu Ultra Alta Purezza
• In termini di ricavi è di volumi, i semiconduttori sò stati u più grande segmentu di applicazione in 2019. A crescita di u segmentu hè attribuita à e crescenti esigenze di a pupulazione crescente di classe media, è dunque à a dumanda indiretta di elettronica
• Per applicazione, i LED sò previsti per espansione à u CAGR più veloce di 15,6% in termini di ricavi da 2020 à 2027. A sensibilizazione crescente in quantu à u riscaldamentu climaticu hà creatu un impattu pusitivu annantu à a dumanda di LED per via di a so efficienza energetica
• A pandemia COVID-19 hà creatu un impattu siveru nantu à l'industrie d'usu finale di u carburu di siliziu ultra-alta purezza (UHPSiC). In termini di volume, a dumanda di UHPSiC hè prevista per calà di quasi 10% in 2020 da 2019
• L'Asia Pacificu era u più grande mercatu regiunale è hà fattu una parte di u voluminu di 48,0% in u 2019. A pruduzzione à grande vulume d'elettronica è LED in Cina, Corea di u Sud è Taiwan hè un fattore di crescita chjave per u mercatu regiunale


Tempu di posta: Jan-06-2013