Applicazioni di carburu di siliziu

Hè ben cunnisciutu chì u carburu di siliziu hà una vasta gamma di applicazioni in abrasivi, industria chimica, metallurgia, materiali refrattarii avanzati, ceramica avanzata è altri campi anu una vasta gamma di applicazioni. Cù l'innovazione cuntinua di a tecnulugia di l'equipaggiu di trasfurmazioni, hè l'unicu modu per u sviluppu sanu di l'industria sic in u futuru per rinfurzà u sviluppu di e so novi applicazioni è novi mercati d'applicazioni è allargà l'idee di gestione.

L'usu di u carburu di siliziu hè assai largu, cum'è a metallurgia, a machina, l'industria chimica, i materiali di custruzzione, l'industria legera, l'elettronica, u corpu riscaldante, l'abrasivu pò esse adupratu cum'è purificatore, deossidante è miglioratore in l'industria metallurgica. Pò esse adupratu cum'è strumentu di carburu sinteticu in l'usinamentu. A piastra di carbonu di siliziu trasfurmata pò esse aduprata cum'è materiale refrattariu per a piastra di cottura in ceramica. A polvere fina prodotta dopu a finitura di a trasfurmazione pò esse aduprata cum'è rivestimentu per cumpunenti elettronichi di alta tecnulugia è materiali di radiazione à infraru luntanu. A polvere fina di alta purezza pò esse aduprata cum'è rivestimentu per l'utensili aeroespaziali industriali di difesa naziunale. Hè ampiamente adupratu in vari campi ecunomichi naziunali è internaziunali.

A serie di frantumatori a mascella, serie di macchine per a fabricazione di sabbia, serie di frantumazione di contrattaccu, serie di macchine di macinazione, serie di frantumatori di coni, serie di frantumatori mobili, serie di schermi vibranti è cusì detenute da Anteli Carbon Material Co., LTD., Anu vintu a loda unanima di u persunale di l'industria in casa è à l'internu. Cù alta efficienza è risparmiu energeticu in a produzzione di carburu di siliziu è finezza finu à u standard naziunale, u frantumatore hè un equipagiu necessariu per a furmazione è a trasfurmazione di a petra. A serie di macchine di macinazione di macinatura ad alta pressione prodotta da a sucietà pò rializà i requisiti di a tecnulugia di macinazione super-fina di carburu di siliziu, è hè un equipagiu efficace per rializà a larga applicazione di u carburu di siliziu in l'industria.


Tempu di posta: Jan-06-2011